Ogólne warunki handlowe

VOP - portalu internetowego www.fermeria.pl (dalej „Strona internetowa”)

Firma AT personalistika s.r.o. z siedzibą Hronskiego 2712, 09301 Vranov nad Topľou, SR, zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym w Prešowie, dział: Sro, numer wpisu: 26424/P (dalej jako „Operator”) wydaje niniejsze Ogólne Warunki Handlowe (dalej jako „OWH”), które regulują prawa i obowiązki między Operatorem a osobami trzecimi (klientami lub innymi podmiotami) – użytkownikami strony internetowej. Operator jest uprawniony do wykonywania działalności pośredniczącej w zakresie usług.

 

2. Operator w poniższych postanowieniach OWH określa cel, sposób użycia i podstawowe warunki umowy dla użytkowników strony internetowej. Inny cel wejścia na stronę i jej użycia niż ten określony w niniejszych OWH jest zabroniony. Operator nie ponosi odpowiedzialności za szkody i straty spowodowane używaniem strony internetowej w innym celu niż określony w OWH. Operator nie ponosi również odpowiedzialności za szkody i straty spowodowane przez osoby trzecie, na które użytkownicy uzyskali kontakt za pośrednictwem obsługiwanej strony internetowej.

 

3. Strona internetowa jest dostępna dla użytkowników, którzy po zarejestrowaniu się mogą za jej pośrednictwem szukać osoby, która będzie opiekować się seniorami, osobami z ciężkimi niepełnosprawnościami lub dziećmi w gospodarstwie domowym, udzielać korepetycji lub świadczyć pomoc w gospodarstwie domowym („Szukam pomocy – jestem ogłoszeniodawcą”) lub oferować swoje usługi na stronie, polegające na opiece nad seniorami, osobami z ciężkimi niepełnosprawnościami lub dziećmi w gospodarstwie domowym, udzielaniu korepetycji z przedmiotu nauczania, języka obcego lub gry na instrumencie muzycznym, albo świadczeniu pomocy w gospodarstwie domowym („Szukam pracy – jestem pomocnikiem”) (dalej jako „Użytkownik, Użytkownicy”).

 

4. Administratorem strony internetowej jest Operator AT Personalistika s.r.o. (dalej jako „Administrator”).

 

5. Rejestracja i korzystanie z usług strony internetowej

Osoba może wyrazić zainteresowanie usługami Operatora świadczonymi za pośrednictwem strony internetowej poprzez rejestrację na tej stronie. Rejestracja może być dokonana przez Facebook, Gmail lub e-mail. Przy rejestracji przez e-mail, po potwierdzeniu przez link autoryzacyjny, użytkownik otrzyma e-mail o zakończeniu rejestracji. W przypadku rejestracji przez Facebook lub Gmail, rejestrujący używa swojego konta z Facebooka lub Gmaila do uzyskania dostępu do strony Operatora. Następnie użytkownik uzupełnia swoje dane – takie jak imię, nazwisko, płeć, miesiąc i rok urodzenia, numer telefonu, zdjęcie i tworzy konto. Użytkownik może wybrać rodzaj profilu i ogłoszenia (dalej jako „Kategoria”) głównie w tych obszarach: opieka nad seniorami, opieka nad dziećmi, korepetycje, pomoc w gospodarstwie domowym, specjalistyczne zawody, opieka nad zwierzętami.

 

5.1. Użytkownik, który się zarejestruje, może korzystać z usług strony internetowej bezpłatnie w ograniczonym zakresie – może kontaktować się z innymi użytkownikami w ograniczonym zakresie lub korzystać z nieograniczonych usług strony (kontaktować się z użytkownikami bez ograniczeń) za opłatą (członkostwo na czas określony) – patrz cennik. Użytkownik, który zarejestrował się na stronie i zapłacił za usługi zgodnie z cennikiem, ma na stronie oznaczenie aktywnego członka. Użytkownik będący aktywnym członkiem może korzystać z usług strony internetowej bez ograniczeń w czasie określonym (zgodnie z opłaconym rodzajem usługi). Nielimitowana komunikacja na stronie może odbywać się tylko między użytkownikami, którzy są aktywnymi członkami.

 

5.2. Użytkownik rejestruje się na stronie internetowej, wypełniając e-mail i wybrane hasło oraz zaznaczając, że zgadza się z niniejszymi ogólnymi warunkami handlowymi, co potwierdza klikając w pole – Zarejestruj się. Kolejne kroki różnią się w zależności od obszaru zainteresowania użytkownika. Po zakończeniu rejestracji użytkownik tworzy swoje konto rejestracyjne, które jest chronione nazwą użytkownika i hasłem. Użytkownik jest zobowiązany do ochrony swojego loginu i hasła przed nadużyciami.

5.3. Tworzenie profilu

Jeśli użytkownik tworzy profil po rejestracji i utworzeniu konta, użytkownik uzupełnia swoje dane w wybranej kategorii. Uzupełnia inne dane związane z wybranym typem profilu i ogłoszenia, które chce umieścić na stronie (np. kwalifikacje, częstotliwość czynności, doświadczenie, wykształcenie, kursy i certyfikaty, prawo jazdy, wymagane wynagrodzenie, liczba osób, palenie papierosów, i inne opcjonalne dane). Użytkownik decyduje również, czy jest zainteresowany ofertami agencji, jeśli tak, zaznacza odpowiednie miejsce. Wprowadzone dane są przechowywane w bazie danych aplikacji Fermeria, z czym użytkownik zgadza się, je je wprowadzając. Użytkownik może w dowolnym momencie zmienić te dane.

 

5.4. Użytkownik, który się zarejestrował (zobaczył stronę z potwierdzeniem zakończenia rejestracji), może się zalogować klikając na link „Zaloguj się” w głównym menu strony, wypełniając nazwę użytkownika (tą samą co adres e-mail użytkownika) i hasło, ewentualnie przez Facebook lub Gmail. Zalogowany użytkownik ma dostęp do stron: Mój profil, Moje ogłoszenia, Dane osobowe, Oceny, Inbox.

 

5.5. Użytkownik może bez ograniczeń edytować dane podane w profilu, wypełniając formularz ponownie. Jeden użytkownik – ogłoszeniodawca może mieć utworzone więcej profili zgodnie z pakietem, z którego korzysta.

 

5.6. Publikacja profilu

a) Wypełniony profil użytkownika jest automatycznie kierowany do zatwierdzenia przez Administratora po pierwszym zapisaniu. Administrator może odmówić publikacji profilu, o czym użytkownik zostanie poinformowany e-mailem z linkiem do edycji profilu (przyczyna odmowy). Jeśli Administrator zatwierdzi profil użytkownika, profil zostaje opublikowany i jest widoczny dla osób trzecich oraz zalogowanych użytkowników na stronie internetowej.

b) Każda zmiana profilu użytkownika automatycznie zatrzymuje jego wyświetlanie, a warunkiem dalszego wyświetlania jest zatwierdzenie zmienionego profilu przez Administratora.

c) Jeśli profil został zatwierdzony przez Administratora, użytkownik może w dowolnym momencie zawiesić, a następnie wznowić wyświetlanie swojego profilu. W przypadku gdy oferowana działalność nie jest już aktualna, użytkownik zakończy publikację swojego profilu.

d) Jeśli użytkownik nie jest aktywny na stronie, co oznacza, że nie loguje się na stronę, jego profil zostanie zawieszony po 365 dniach od ostatniego logowania. Użytkownik będzie zawsze powiadomiony powtarzającą się wiadomością przed zawieszeniem ważności profilu. Nawet po zawieszeniu profilu użytkownik może zalogować się na stronę i ponownie aktywować swój profil. Taki proces zapobiega publikacji nieaktualnych profili przez Administratora.

 

5.7. Tworzenie ogłoszenia

Zalogowany użytkownik może stworzyć ogłoszenie na stronie internetowej, otwierając link Moje ogłoszenia w głównym menu. Jeśli tworzy pierwsze ogłoszenie, pojawi się strona z wezwaniem – link do formularza tworzenia ogłoszenia. Jeśli użytkownik miał już utworzone ogłoszenie, może dodać kolejne klikając odpowiedni przycisk na stronie Moje ogłoszenia. Użytkownik wypełnia formularz ogłoszenia (wszystkie wymagane dane i dodatkowe informacje) i zapis

 

uje ogłoszenie klikając odpowiedni przycisk. Użytkownik może edytować dane podane w ogłoszeniu, wypełniając formularz ponownie. Jeden użytkownik – ogłoszeniodawca może stworzyć i opublikować tyle ogłoszeń, ile umożliwia typ pakietu (członkostwa), z którego korzysta (zgodnie z cennikiem).

 

5.8. Publikacja ogłoszenia

a) Wypełnione ogłoszenie użytkownika jest automatycznie kierowane do zatwierdzenia przez Administratora po pierwszym zapisaniu. Administrator może odmówić publikacji ogłoszenia, o czym użytkownik zostanie poinformowany e-mailem z linkiem do edycji ogłoszenia (przyczyna odmowy). Jeśli Administrator zatwierdzi ogłoszenie użytkownika, ogłoszenie zostaje opublikowane i jest widoczne dla osób trzecich oraz zalogowanych użytkowników na stronie internetowej.

b) Każda zmiana ogłoszenia użytkownika automatycznie zatrzymuje jego wyświetlanie, a warunkiem dalszego wyświetlania jest zatwierdzenie zmienionego ogłoszenia przez Administratora.

c) Jeśli ogłoszenie zostało zatwierdzone przez Administratora, użytkownik może w dowolnym momencie zawiesić, a następnie wznowić wyświetlanie swojego ogłoszenia. W przypadku gdy poszukiwana opieka nie jest już aktualna, użytkownik zakończy publikację swojego ogłoszenia.

d) Ogłoszenie jest ważne przez 30 dni od jego zatwierdzenia. Zmiana treści ogłoszenia nie przedłuża jego ważności. Po upływie 30 dni wyświetlanie ogłoszenia jest zawieszone, o czym użytkownik zawsze zostanie powiadomiony wiadomością trzy dni przed upływem ważności ogłoszenia. Użytkownik może przedłużyć ważność ogłoszenia o kolejne 30 dni, co sprawia, że ogłoszenie będzie traktowane jako nowe, z porządkiem według daty przedłużenia. Taki proces zapobiega publikacji nieaktualnych ogłoszeń przez Administratora.

 

5.9. Ocenianie i reklamacja ocen

Użytkownicy mają możliwość oceniania i reklamowania ocen.

a) Użytkownik – aktywny członek ma prawo na stronie przypisać ocenę innemu użytkownikowi, który świadczył mu usługi lub z którym komunikował się. Ocena przyjmuje formę liczby od 0 do 5 (0 – najgorsza ocena, 5 – najlepsza ocena), wyświetlaną w formie graficznej (symbole gwiazdek) oraz w formie słownej (opisy z oferty lub dowolne inne opisy). Przyznana ocena jest widoczna w profilu ocenianego użytkownika, na stronie internetowej, także dla niezalogowanych użytkowników.

b) Użytkownik, który nie zgadza się z przyznaną oceną słowną innego użytkownika lub czuje się dotknięty oceną słowną w swoich prawach, ma prawo zgłosić ocenę: klikając odpowiedni link w liście ocen (po zalogowaniu na stronie „Moje oceny”). Zgłoszona ocena jest dalej wyświetlana. Administrator ma prawo edytować lub usunąć ocenę według uznania, jeśli uzna, że ocena słowna jest nieodpowiednia lub może naruszać prawa użytkownika, ale nie jest zobowiązany do spełnienia żądania użytkownika. Administrator zawsze usunie z oceny osobiste dane i obraźliwe wyrazy.

 

5.10. Komunikacja między Użytkownikami

Aby skontaktować się bezpośrednio z innym użytkownikiem, użytkownik musi być zalogowany i kliknąć przycisk w profilu użytkownika lub ogłoszeniu użytkownika, co spowoduje wyświetlenie formularza kontaktowego w oknie pop-up. Użytkownik bez płatnego członkostwa może odpowiadać na profile i ogłoszenia, wysyłając bezpłatną wiadomość za pośrednictwem wewnętrznej poczty na stronie i w przypadku zainteresowania, użytkownik kontaktowany może odpowiedzieć wiadomością. W celu dalszego kontaktu między użytkownikami potrzebne jest wykupienie usług (członkostwa) na stronie internetowej. Użytkownicy z płatnym członkostwem (aktywni członkowie) mogą kontaktować się z użytkownikami, którzy zareagowali na ogłoszenie lub profil, za pomocą otwartej komunikacji, czyli wiadomości w wewnętrznej poczcie na stronie (in-box) lub telefonicznie, pod warunkiem, że użytkownik opublikował swój numer telefonu. Użytkownik wpisuje swoją wiadomość dla drugiego użytkownika i klika przycisk „Wyślij wiadomość”, tym samym zgadzając się na przekazanie swoich danych kontaktowych (numer telefonu, e-mail) drugiemu użytkownikowi. Wiadomość jest wyświetlana na stronie „Inbox” użytkownika w ramach jednej konwersacji, a użytkownik w ramach konwersacji widzi dane kontaktowe. Jeśli odbiorca wiadomości, do którego jest skierowana wiadomość, odpowie, wiadomość pojawia się w ramach jednej konwersacji na stronie pierwszego użytkownika „Inbox”. W konwersacji odbiorca również widzi dane kontaktowe pierwszego użytkownika. W konwersacji między użytkownikami (aktywnymi członkami) zapisywana jest pełna historia wiadomości.

a) Aby skontaktować się z ogłoszeniodawcą ogłoszenia przez wiadomość za pośrednictwem inboxu, użytkownik musi mieć stworzony i opublikowany PROFIL, wówczas kontaktowanie się między użytkownikami na stronie jest możliwe. (Dla jasności – konieczność stworzenia i opublikowania profilu dotyczy również aktywnego członka).

b) OGŁOSZENIE - Aby skontaktować się z użytkownikiem z Profilu przez wiadomość za pośrednictwem inboxu, użytkownik, który nie jest aktywnym członkiem, musi mieć stworzony i opublikowany OGŁOSZENIE, wtedy kontaktowanie się między użytkownikami na stronie jest możliwe. (Dla jasności – konieczność stworzenia i opublikowania ogłoszenia nie dotyczy aktywnego członka).

c) Każdy nowy użytkownik (tj. po pierwszej rejestracji użytkownika na stronie) ma możliwość zapoznania się z ograniczoną liczbą szczegółów profili (bez wyświetlania numeru telefonu użytkowników) i następnie skontaktować się z tą ograniczoną liczbą użytkowników z opublikowanym profilem. Kliknięcie na każdy kolejny profil wyświetli użytkownikowi bez utworzonego i opublikowanego ogłoszenia powiadomienie o konieczności utworzenia i opublikowania ogłoszenia w danej kategorii, aby uzyskać możliwość podglądu szczegółów profilu i kontaktowania się wiadomością za pośrednictwem inboxu za darmo. Użytkownikowi bez płatnego członkostwa może być wyświetlana prośba w oknie pop-up o opłacenie usług (stanie się aktywnym członkiem), aby mógł korzystać z usług strony bez ograniczeń. Użytkownik może zdecydować, czy opłaci usługi strony, czy będzie dalej korzystać z bezpłatnego, ale ograniczonego dostępu do strony.

e) Użytkownik ma możliwość zapisania profili użytkowników lub ogłoszeń, które go interesują, w kategorii ulubione lub zapisania wyszukiwania.

Podczas podstawowego bezpłatnego korzystania z usług dla osób fizycznych obowiązuje ograniczenie, że użytkownik może kontaktować się z innymi użytkownikami strony tylko za pomocą wiadomości bez poznawania innych danych kontaktowych tego użytkownika.

 

5.11. Komunikacja telefoniczna

Możliwość kontaktowania się telefonicznie między użytkownikami jest dostępna, pod warunkiem, że użytkownicy mają w swoim koncie rejestracyjnym wprowadzone i zweryfikowane numery telefonów oraz mają w danym momencie opłacone członkostwo na stronie (są aktywnymi członkami).

 

5.12. Odpowiedzialność za treści

Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść zamieszczonych przez siebie tekstów, zdjęć lub grafik i jest zobowiązany zapewnić, aby treść jego Profilu lub Ogłoszenia była zgodna z obowiązującymi przepisami prawa SR i niniejszymi WOP:

◦ Użytkownik może publikować Profil lub Ogłoszenie wyłącznie w zakresie opieki nad seniorami, osobami niepełnosprawnymi lub dziećmi i nie może w Profilu lub Ogłoszeniu oferować innych produktów lub usług, ani zamieszczać jakichkolwiek informacji reklamowych lub promujących, czy też informacji w sprzeczności z dobrymi obyczajami.

◦ Użytkownik nie może ingerować w prawa innych osób, poniżać ich dobre imię ani naruszać ich praw.

◦ Użytkownik nie może zamieszczać swoich danych osobowych (np. dokładnego adresu zamieszkania, numeru telefonu, adresu e-mail, daty urodzenia, numeru PESEL) w tekście Profilu lub Ogłoszenia. Operator ma prawo usunąć te dane z Ogłoszenia lub nie opublikować takiego Ogłoszenia. Dane kontaktowe użytkownik podaje tylko w wyznaczonej części. Swoje zdjęcie użytkownik zamieszcza samodzielnie.

 

5.13. Rezygnacja z konta

Użytkownik może wylogować się ze strony, po zalogowaniu kontynuować korzystanie ze swojego konta rejestracyjnego i usług Operatora. Jeśli użytkownik chce trwale usunąć swoje konto rejestracyjne na stronie, powinien wysłać swoje żądanie do Operatora drogą e-mailową lub pisemną. Administrator rozpatrzy żądanie w ciągu 30 dni od dnia otrzymania wniosku i poinformuje użytkownika o usunięciu konta.

 

5.14. Odpowiedzialność za nieprawdziwe dane

Użytkownik ponosi odpowiedzialność za nieprawdziwe dane (w szczególności zatajanie istotnych informacji, zmiana danych osobowych, adresu miejsca wykonywania działalności itp.). Operator nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody na zdrowiu lub mieniu spowodowane nieprawdziwymi danymi zamieszczonymi przez użytkowników w stworzonych przez nich Profilach lub Ogłoszeniach.

 

5.15. Reklamy na stronie

Użytkownicy strony akceptują, że na stronie mogą być umieszczane widoczne loga lub reklamy Operatora lub innych osób trzecich. Reklamy (logotypy, filmy, obrazy) są publikowane na podstawie osobnej umowy

 

zawartej z Operatorem.

 

6. Usługi i ceny

 

6.1.Założenie konta rejestracyjnego na stronie jest bezpłatne. Użytkownicy mają dostęp do swojego konta, mogą tworzyć Profile lub Ogłoszenia, kontaktować się z innymi użytkownikami i korzystać ze wszystkich aktualnie dostępnych funkcji strony w zależności od wybranego pakietu zgodnie z Cennikiem obowiązującym od 1.6.2024. Aktualny Cennik jest dostępny tutaj.

 

6.2. Operator oferuje następujące odpłatne usługi dla użytkowników:

Nieograniczony dostęp na określoną liczbę dni (tj. nieograniczona komunikacja z użytkownikami portalu, archiwum otrzymanych wiadomości, dostępność wszystkich informacji z profili innych użytkowników, możliwość odpowiedzi na profil wiadomością, wyświetlanie numeru telefonu profilu, jeśli jest opublikowany, możliwość oceniania profili użytkowników).

Okres ważności dostępu dla użytkownika zaczyna biec od momentu potwierdzenia aktywacji usługi na stronie.

 

6.3. Usługi dla użytkowników – typy

Usługi Operatora świadczone za pośrednictwem strony są rozdzielone na fizyczne osoby nieprowadzące działalności gospodarczej oraz na podmioty gospodarcze (osoby prowadzące działalność gospodarczą, spółki handlowe i inne osoby prawne). Usługi są dodatkowo podzielone na kilka typów – „pakietów” w zależności od zawartości usług i ich ceny.

 

Po zamówieniu usługi użytkownik otrzymuje potwierdzenie zamówienia i aktywacji usługi. Przed zakończeniem trwania usługi Operator wysyła użytkownikowi informację o dacie zakończenia świadczenia usługi.

 

6.3.1. Usługi dla osób fizycznych:

- Podstawowe bezpłatne korzystanie z usług z ograniczoną możliwością komunikacji i dostępu do danych innych użytkowników – wiadomości, stworzenie 1 profilu i 1 ogłoszenia dla każdej kategorii,

- PREMIUM – odpłatne korzystanie z usług przez określony czas – nieograniczone kontaktowanie użytkowników, stworzenie 1 profilu i 1 ogłoszenia dla każdej kategorii, nieograniczona komunikacja z użytkownikami portalu, archiwum otrzymanych wiadomości, dostępność wszystkich informacji z profili innych użytkowników, możliwość odpowiedzi na profil wiadomością, wyświetlanie numeru telefonu profilu, jeśli jest opublikowany, możliwość oceniania profili użytkowników. Po upływie okresu płatnego pakietu, zarejestrowana osoba fizyczna przechodzi automatycznie na bezpłatne (ograniczone) korzystanie z usług strony.

 

6.3.2. Usługi dla podmiotów gospodarczych i innych podmiotów:

- Odpłatne z nieograniczoną liczbą kontaktów z użytkownikami i publikowaniem ogłoszeń, z podziałem na czas trwania usługi 6 miesięcy i 12 miesięcy, z możliwością dopłaty za dodatkowe usługi.

W ramach usługi dla podmiotów gospodarczych i innych podmiotów przewidziane jest nieograniczone publikowanie ogłoszeń, publikacja profilu podmiotu, nieograniczone kontaktowanie użytkowników, możliwość oceniania użytkowników, powiadomienia e-mailowe o odpowiadających profilach użytkowników, powiadomienia e-mailowe o otrzymanych wiadomościach lub profilach od użytkowników, archiwum wiadomości, prezentacja w formie banera między profilami oraz prezentacja firmy na stronie głównej strony internetowej. Baner na prezentację między profilami obejmuje stworzenie reklamowego banera – tekstowa i graficzna obróbka. W przypadku płatnych obrazów, grafik czy filmów, te pozycje będą fakturowane osobno. Prezentacja użytkownika na stronie głównej strony oznacza, że nazwa i logo użytkownika będą prezentowane na stronie głównej strony internetowej.

 

Podmioty gospodarcze i inne podmioty mogą dopłacić do tych usług po uzgodnieniu z Operatorem:

a) Produkcja banera na prezentację między profilami zgodnie z wymaganiami użytkownika:

Operator stworzy reklamowy baner na stronie Facebook zgodnie z instrukcjami użytkownika jako zamawiającego w uzgodnionym terminie. W przypadku płatnych obrazów, grafik czy filmów, te pozycje będą fakturowane osobno.

b) Niepłatny status na Facebooku na wsparcie ogłoszeń zgodnie z wymaganiami użytkownika:

Stworzenie statusu na stronie Facebook na wsparcie ogłoszeń. Automatyczne generowanie ofert pracy w formie niepłatnego statusu na Facebooku.

c) Płatny status na Facebooku na wsparcie ogłoszeń:

Stworzenie statusu na stronie Facebook na wsparcie ogłoszeń, wykonane przez operatora w uzgodnionym terminie, za opłatą 25% z całkowitego dziennego budżetu na reklamę bez VAT (np. jeśli klient będzie chciał status lub reklamę na Facebooku za 1000 euro, prowizja wynosi 250 euro i zostanie wystawiona faktura na 1250 euro). Klient otrzyma wszystkie raporty dotyczące tego – statystyki o zasięgu postu, statystyki o wydatkach na FB post.

d) Płatna reklama na sieciach społecznościowych (Facebook, Instagram):

Stworzenie płatnej reklamy na stronie Facebook, wykonane przez operatora w uzgodnionym terminie zgodnie z instrukcjami użytkownika jako zamawiającego, za opłatą 25% z całkowitego dziennego budżetu na reklamę bez VAT. Klient otrzyma wszystkie raporty dotyczące tego – statystyki o zasięgu postu, statystyki o wydatkach na FB post.

e) Produkcja reklamowego banera na sieci społecznościowej:

Użytkownik może zamówić u Operatora stworzenie reklamowego banera na sieci społecznościowej. Płatne obrazy lub grafika będą fakturowane oddzielnie.

 

6.4. Sposób płatności dla osób fizycznych:

- płatność kartą (cardPay),

- płatność SMS-em (z dodatkową opłatą za ten sposób płatności, jeśli jest dostępny).

 

Sposób płatności dla przedsiębiorstw i innych podmiotów:

- płatność kartą (cardPay),

- na podstawie faktury wystawionej przez Operatora (z dodatkową opłatą 5,00 EUR za ten sposób płatności).

 

W przypadku płatności kartą, obowiązują ogólne warunki firmy Tatra banka, a.s., które są ustalone dla tego sposobu płatności – szczegóły dostępne są tutaj. W przypadku płatności SMS-em obowiązują ogólne warunki operatora, który zapewnia ten sposób płatności – szczegóły dostępne są tutaj. Termin płatności to dzień złożenia zamówienia (z wyjątkiem płatności na podstawie faktury).

 

6.5. Na stronie internetowej określony jest zakres i treść świadczonych usług. Użytkownik może skontaktować się z Operatorem w celu uzyskania dodatkowych informacji na temat zakresu i treści usług. Ceny usług i opłaty pobierane przez Operatora są naliczane oddzielnie, a ich wysokość jest podana na stronie w Cenniku.

 

6.6. Operator wystawi dokument potwierdzający zamówioną i opłaconą usługę zgodnie z ustawą nr 222/2004 Z.z. o podatku od wartości dodanej oraz późniejszymi zmianami.

 

6.7. Umowa między Użytkownikiem a Operatorem powstaje z chwilą zakończenia rejestracji na stronie Operatora. Umowa zawierana jest na czas określony w zależności od okresu rejestracji lub zamówionej usługi zgodnie z obowiązującym Cennikiem.

 

7. W przypadku wad świadczonych usług, Użytkownik może zgłosić reklamację do Operatora niezwłocznie po ich stwierdzeniu. Reklamację należy przesłać do Operatora pisemnie na adres e-mail: fermeria@fermeria.sk lub na adres siedziby: Hronského 2712, 09301 Vranov nad Topľou. Operator zbada zgłoszenie i niezwłocznie, nie później niż w ciągu 30 dni od jego złożenia, poinformuje Użytkownika o wynikach oraz sposobie naprawy wady. Operator postępuje zgodnie z obowiązującym prawem w zakresie reklamacji.

 

8. Rozwiązanie umowy:

- upływ okresu korzystania z usługi,

- na mocy porozumienia Użytkownika i Operatora.

 

8.1. Operator może odstąpić od umowy (i usunąć konto rejestracyjne) z powodu:

a) podania przez Użytkownika nieprawdziwych informacji,

b) poważnego naruszenia przez Użytkownika obowiązków umownych,

c) obraźliwej lub niewłaściwej komunikacji Użytkownika z innymi Użytkownikami.

 

8.2. Użytkownik może odstąpić od umowy (i żądać usunięcia konta rejestracyjnego) z powodu:

d) podania przez Operatora nieprawdziwych informacji,

e) poważnego naruszenia przez Operatora obowiązków umownych.

 

8.3. Po uzyskaniu dostępu do płatnej usługi strony (tj. po dokonaniu płatności za usługę zgodnie z cennikiem) nie ma możliwości anulowania zamówienia, ponieważ umowa między Operatorem a Użytkownikiem została zawarta i Operator umożliwił korzystanie z usługi Użytkownikowi.

 

8.4. W przypadku dokonania przez Użytkownika podwójnej płatności za usługi strony (tj. dokonania tej samej płatności więcej niż raz), Użytkownik ma prawo zażądać zwrotu tej podwójnej płatności. Podwójną płatność stanowi sytuacja, gdy konkretna transakcja (tj. płatność za usługę strony) została zrealizowana więcej niż raz. Użytkownik powinien poinformować Operatora, że uważa, iż zapłacił za tę samą usługę więcej niż raz. Wniosek o zwrot podwójnej płatności może być złożony przez Użytkownika drogą elektroniczną (e-mailem) lub pisemnie na adres Operatora. Wniosek powinien zawierać numer konta bankowego, na który ma być dokonany zwrot oraz dowód wskazujący na wystąpienie błędu – podwójnej płatności. Operator rozpatrzy wniosek Użytkownika w rozsądnej terminie od jego otrzymania i w przypadku stwierdzenia podwójnej płatności, zwróci tę kwotę na bankowy rachunek podany przez Użytkownika w wniosku.

 

9. Użytkownik zobowiązuje się do niepodważania renomy Operatora, nie rozpowszechniania fałszywych i zniekształconych informacji osobom trzecim oraz do niepodejmowania działań mających na celu jakiekolwiek zaszkodzenie Operatorowi.

 

10. Operator zastrzega sobie prawo do ogłaszania czasowych i merytorycznych „promocji” dla nowych Użytkowników lub dla istniejących Użytkowników. Operator ustala termin rozpoczęcia i zakończenia promocji. Warunki promocji Operator ogłasza na stronie internetowej. Użytkownik nie ma prawa do roszczenia o promocje, jeśli nie spełnia warunków wymaganych przez Operatora do ich uzyskania.

 

11. Użytkownik zobowiązuje się przestrzegać wszystkich postanowień niniejszych Warunków, w szczególności zobowiązuje się do zapłaty za usługi zgodnie z cennikiem i niniejszymi Warunkami.

 

12. Operator zobowiązuje się i deklaruje, że nie będzie wykorzystywał danych osobowych uzyskanych przy świadczeniu usług dla Użytkownika do innych celów niż w związku ze swoją działalnością i wypełnianiem obowiązków umownych.

 

13. Operator przestrzega przepisów Ustawy nr 18/2018 Z.z. oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych. Podstawowe zasady ochrony danych osobowych Użytkowników strony internetowej i informacje o ich prawach są opisane na stronie internetowej w osobnym dokumencie Polityka prywatności.

 

14. Stosunki umowne między Użytkownikiem a Operatorem powstałe przy prowadzeniu i korzystaniu z powyższej strony internetowej podlegają prawu Republiki Słowackiej. Operator wydaje niniejsze Warunki, które są wiążące dla wszystkich Użytkowników strony internetowej i są zgodne z odpowiednimi przepisami Dyrektyw Unii Europejskiej i odpowiednich ustaw. Operator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszych Warunków w każdym momencie. Wydanie nowych Warunków lub zmiana Warunków przez Operatora sprawia, że poprzednie Warunki tracą ważność z dniem opublikowania nowych Warunków lub zmian Warunków na stronie internetowej.

 

15. Operator informuje konsumentów, że mają prawo skontaktować się z podmiotem zajmującym się alternatywnym rozwiązywaniem sporów w przypadkach określonych ustawą nr 391/2015 Z. z. o alternatywnym rozwiązywaniu sporów konsumenckich i o zmianie i uzupełnieniu niektórych ustaw. Konsumentem jest osoba fizyczna, która nabywa towary lub korzysta z usług prywatnie, a nie w ramach działalności gospodarczej. Alternatywne rozwiązywanie sporów konsumenckich odbywa się zgodnie z ustawą i regulacjami obowiązującymi w danym zakresie.

 

16. Korzystając ze strony internetowej, oczekuje się znajomości technicznych możliwości internetu oraz ogólnych umiejętności wszystkich użytkowników strony internetowej. Operator nie ponosi odpowiedzialności za wirusy ani inne ataki na system komputerowy lub inne urządzenia techniczne użytkowników tej strony internetowej. Operator nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane błędnym połączeniem z portalem.

 

17. Niniejsze ogólne warunki handlowe wchodzą w życie dnia 1 czerwca 2024 roku.

 

Operator AT personalistika s.r.o.

Anton Tekely, dyrektor zarządzający